En ganska vanlig dag ;o))

Började inatt innan jag gick o la mej! Blev lite badsugen så jag tappade upp badvatten med en massa skum å tände lite ljus, hur mysigt som helst! Sov ganska bra;o)) Vaknade till när Flisan kom å sa hejdå, sov ett par timmar till! Dygnet blir lite konstigt när man e ledig, jag gillar ju att vara uppe på nätterna!
 
Hadde tänkt att ha en sån där lugn o skön dag, läsa lite i min bok som jag håller på med, bara softa! Men det blev en massa andra saker istället: Städa, tvätta, fika, laga mat, mingla, kolla på TV o kvällsrasta hunden och nu e jag för trött för att läsa så nu blir det bad och sen sängen ;o))
 
Nattinatti ;o))
 
 


Kommentarer
Susanne Hall

Fin blogg du fixat.Å jag tror vi är lite lika gillar me att va uppe om natten! De är så tyst och fridfullt då.Kram Susanne

Svar: Tack! Det är Mysan som har fixat den åt mej, hon e duktig på sånt här ;o))
Nettan

2013-03-28 @ 01:05:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0