1 Maj ;o))

Vaknade sent idag! Fick lite småpanik, sovit bort halvadagen, men det gick över fort! Jag hadde ju inga måsten idag, bara så skönt! Flisan o Matilda drog iväg tidigt imorse, inventering på den lokala matbutiken i Bro!
Ensam hemma heldagen ;o)) En liten promis med Ozzy!
Fixade lite frulle, plockade fram den nya boken som jag ska njuta av ;o)) " Åttio dagar gul" heter den. Gillade man böckerna om "Mr Grey" så kan man läsa dom här oxå, snäppet bättre faktiskt! Har snart läst ut första delen av tre! Ska fortsätta att läsa när jag skrivit klart här ;o))

Lite familjemys blev det oxå, middag med korv och andra rester från gårdagen!

Äsch måste läsa lite ur mysboken nu ;o))

Puss o Hej så länge <3


Kommentarer
Susanne Hall

Puss och hej!! Mys ordentligt!! Å de var en rejäl sovmorgon du tog!! Skönt eller hur!

Svar: Ja det blev en lång en men inte riktigt skön sömn, sov i soffan ;o)) Flisan o Matilda sov i min säng ;o))
Nettan

2013-05-01 @ 19:33:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0