Helg ;o))

Så jälla najs med fredag! Jag har jobbat hårt den här veckan och det känns i kroppen!
Väntar på att Flisan ska komma hem från sin prao, sista dagen.
Idag blir det fredagsfika med "Singelklubben" på vårat fik i centrum. Mysan ska komma förbi å visa upp lite Oriflame produkter.
Sen blir det en skön hemmakväll med lite god mat, Flisan har beställt en krämig fisksoppa ;o))
Ozzy mår tyvärr inte super duper, han börjar bli en gammal gubbe. Men jag ska avakta och se hur han mår kommande vecka innan vi beslutar vad vi ska göra med honom!
Idag köpte jag min allra första egna "Piasavakvast" så nu har jag sopat på framsidan ;o)) Och snart ska jag leka med högtryckstvätten. Men Ulrika som bodde härförut måste först hämta sin sons sandlåda.
Nu ska jag få på mej lite kläder, myskläder som vanligt ;o))
Ha det bäst därute, Puss o Kram ifrån Mej <3


Kommentarer
Emelie - mamma till Heily.

Åh lilla Ozzy. Ja, han är gammal nu. Hoppas han blir piggare.
Ha en trevlig helg.


Svar: Det hoppas jag oxå! Ha det bäst själv!
Nettan

2013-04-19 @ 18:38:14
URL: http://mammaolsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0