Solo helg ;o))

Jaha då va man solo hela helgen. Flisan e på Innebandy Cup i Katrineholm.
Och vad ska jag göra med all tid? Har planerat upp helgen rätt så bra. Ikväll så blir det en massa ost ätande med Buddies ( Monika, Micke o Lulle), imorron, däckbyte som Svärsonen Tobbe fixar ;o)) Jag hjälper till så gott jag kan. Bio på eftermiddagen med Monika, Små citroner gula på Sergel.
Söndag så tänkte jag slapps till det är dax att dra till Hässelby för lite innebandy, 98 laget kommer hem för en kvalmatch, tror jag att det är.
Ska försöka sova ordentligt den här helgen för nästa vecka e det dunder mycket jobb, långpass mån-tors lunch fre. Jag kommer nog att vara rätt så mör när veckan e slut.

Vi har haft jätte trevliga gäster den här veckan så veckan flöt på i en glad anda precis som jag vill ha det ;o))

Ha en skita fin fredagskväll ;o)) Puss o Hej ifrån mej <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0