Happy day

Jag älskar dagar då man få vara glad hela dagen! Att allt flyter på som det ska, ingen som bråkar eller skäller på mej (inte ens Ozzy, han e bara glad)!
Snygga killen e utanför, han ser inte mej så jag kan stå å titta på honom ett tag ;o))
Flisan kommer hem från skolan å e på gott humör! Happy Day!
Gästerna gillar maten, och säjer det oxå! Happy Day!
Disken står fortfarande kvar på diskbänken , men jag skiter i det!
Happy för att Mysan har fått lite extrajobb!
Hämmtat en fortfarnde glad Flisan från träningen! Hon hadde haft en bra o rolig träning! Happy Day!
Nu ska jag ta en kvällsdusch och sen ha en happy sömn! ;o))

Puss o Hej ifrån Mej <3<3<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0