Longtime no see

Tjolahopp där! Det var ett bra tag sen jag var här inne! Har inte haft nån större lust att blogga men tänkte väl att jag kunnde klämma iväg några rader!
 
Jag å Flisan mår bra men vi saknar våran Ozzy! Men vi tog ett rätt beslut att ta bort honom!
 
Jag har semester och det är jätteskönt. Imorron lördag så åker vi till Gotland med Buddies, längtar som fan! Vet ej riktigt när vi kommer hem, har en öppen biljett för hemfärden! Vi har väl bestämt några saker som vi ska göra när vi e där: Hälsa på några vänner som har köpt ett lite hotell, käka på nått sjuste ställe som heter Holms hällar och campa ner vid Ekeviken på Fårö!
 
Mysan har inte så många veckor kvar innan bebis leverans, vi längtar så mycket! Mysis har det lite småjobbigt med huvudvärken och det är inge kul alls! Men både hon å Tobbe längtar så till bebis kommer!
 
Lite små kär e jag oxå, men det är min hemlis vem det är! Några vet, men ni håller tyst ;o))
Nu blir det inge mer för idag;o))
 
Fridens å ha det bäst <3
 
 
 
 
 


Kommentarer
Susanne Hall

Ha de bäst på semestern!!! Å nu blev jag då nyfiken på din kärlek ;-) Hej svejs ha de gott, Kram

Svar: Tack, jag ska ha det så skönt, hadde tänkt det iallafall ;o)) Och den jag e lite små kär i vet inget, du vet kär på avstånd ;o))
Nettan

2013-07-05 @ 23:11:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0